Åpen dag på Ulsrud

Åpen dag 2023

Ulsrud er en videregående skole i kanten av Østmarka.
Ulsrud er en skole med fokus på bærekraft, medborgerskap og livsmestring. Skolen bruker naturen som klasserom, og ønsker å være en godt synlig aktør i bydel Østensjø.

Ulsrud er en grønn, varm og skapende skole, og dette gjenspeiles i vårt studietilbud; Helse- og oppvekstfag, Idrettsfag, Studiespesialisering og Studiespesialisering med friluftsliv.

Ulsrud er en MOT-skole. Dette innebærer at vi blant annet gjennom å benytte oss av MOT-programmet utvikler robust ungdom som inkluderer alle. Dette tror vi er nøkkelen til å skape et varmere og tryggere skolesamfunn.

På åpen dag får du en smakebit av det vi har å tilby. Du vil også kunne spørre skolens lærere og elever om ting du lurer på rundt skolens studietilbud!

Som en stor bonus for dere som besøker oss, kjører vi konkurranser gjennom ettermiddagen der du vil ha gode muligheter til å vinne Airpods, gavekort, kinobilletter med mer.