Østmarkatur med 1STB

Elever som sitter på en skren

Det ble jobbet flittig på forhånd. Elevene var derfor godt forberedt tirsdag 29. august med telt, mat og alt annet enn trenger for en overnattingstur i skogen. Været var nydelig, og det ble to fine dager i Østmarka. Vi gikk inn til Solbergvann, der vi slo leir. All honnør til elevene for godt samarbeid med å slå opp telt. Noen hadde forberedt seg godt når det gjaldt matlaging og brukte stormkjøkken flittig med gode retter. Andre lærte nok at nudler ikke duger på tur. Det ble lek og god stemning på kvelden. Onsdag ble det etter pannekaker til frokost, læringsstasjoner med temaene orientering og politikk. Kjempeinnsats her fra alle. Turen gikk så tilbake til skolen en annen vei enn vi gikk dagen før.

Dette lover bra 1STB! Tusen takk for en fin og hyggelig tur!

Hilsen Stine, Ingeborg, Anine, Fethawit og Lin

Telt som lyser i mørket