Treningsskole og moro i Tyrkia

Elever spiller basket

Det ble en innholdsrik uke i Belek, et område like utenfor Antalya. Det er kjent spesielt for fine idrettsområder og -anlegg.

Innvista hotell stod til forventningene med mye god mat, fine rom og hyggelige omgivelser. Det ble mye farting rundt til fotballbaner, tennisbaner, volleyballanlegg og annet.

Breddeidrett og toppidrett ble gjennomført rett etter frokost. Det var skole midt på dagen i fellesfag og så en ny aktivitetslæreøkt før middag. Det ble gjennomført harde treninger, treninger med fokus på teknikk, turneringer i både fotball, tennis, basketball og volleyball. Mesternes mester var på timeplan, samt en økt med hoppetau og en økt med mobilitetstrening for slitne kropper.

Styrkerommet på hotellet ble også flittig brukt der det var inspirerende å trene sammen med blant annet det olympiske padlelandslaget fra Ukraina.

Alle fikk seg en tur inn til Antalya til glede for både shoppere og de som ville oppleve den vakre gamlebyen fra 1000-tallet.

God skolejobbing ble det også på mange, godt ledet av Ida Andrine. Bading ble det ikke så mye av denne gangen. Det var fint, men litt kaldt vær, selv om noen elever med "guts" hev seg ut i bassenget.

Siste kvelden var det karaoke og Seif fremførte en fantastisk rap og tyrkiske gjester fikk elevene med på dans etterpå.

En kjempeflott tur med en veldig hyggelig og fin elevgruppe.

Tusen takk for turen!

Stian, Ida Andrine og Lin

Elever og lærere spiller tennis
Elever spiller tennis